bielizna termoaktywna
Jacek Szaniawski
2008-11-29 02:23:14 UTC
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Sarajewo
2008-11-29 11:21:45 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Jesli cena nie gra roli, sprobuj znalezc cos z x-bionic. Ja ze swojej
(dostalem ;) ) najchetniej bym nie wychodzil.

T.
Andrzej Ozieblo
2008-11-29 11:51:30 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Jacku, nie ma wielkiego doswiadczenia, ale podziele sie z tym, co mam.
Uzywam dwoch: wlasnie Rhovylon i coolmax. Ten drugi kupiony w Makro. W
podkoszulach i kalesonach. Oba wydaja sie niezle, ale bardziej lubie
Rhovylon. Faktycznie generuje smrod, ale i tak codziennie trzeba toto
przepierac, a przynajmniej dobrze przeplukac. Wydaje sie przyjemniejszy
dla ciala. Jednak obie spelniaja swoje zadania.

Andrzej
Jacek Szaniawski
2008-11-29 12:51:19 UTC
Post by Andrzej Ozieblo
Post by Jacek Szaniawski
[...]
mam byc w makro w poniedzialek, wiec interesuje mnie ten coolmax.
smierdzi? jest troche elastyczny? szwy elastyczne? jak po wielu
praniach, czy np sie nie pruje? siega Ci do pasa czy oszczedzaja na
materiale? jakies inne wrazenia z uzywania?
Andrzej Ozieblo
2008-11-29 13:08:10 UTC
Post by Jacek Szaniawski
[...]
Nie smierdzi, tzn. tyle ile powinien. :) W kazdym razie nie ma
porownania z Rhovylonem. Nic sie nie pruje po wielu praniach, nie
oszczedzaja na materiale. :) W dotyku jest mniej przyjemny od Rhovylonu,
ale to bardzo subiektywne odczucie, a ja jestem wyjatkowo "wrazliwy". W
sumie OK. Cala rodzine w to obkupilem i nikt nie narzeka.

Andrzej
Jacek Szaniawski
2008-11-29 12:41:10 UTC
uzupelniajac pytanie - sa jakies srebrne nitki, czy sa inne systemy
antyodorowe i ktore skuteczne. interesuje mnie takze zeby bielizna
nie tracila wlasnosci po wielu praniach
Piotr Rezmer
2008-12-16 20:11:02 UTC
Post by Jacek Szaniawski
uzupelniajac pytanie - sa jakies srebrne nitki, czy sa inne systemy
antyodorowe i ktore skuteczne. interesuje mnie takze zeby bielizna
nie tracila wlasnosci po wielu praniach
Właśnie wróciłem ze Spindla. Kolega testował koszulkę ze srebrną nitką.
Na pewno doskonale odstrasza wampiry. Natomiast po 2 dniach używania
śmierdzi równie dobrze jak każda inna.
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
@ndrzej
2008-12-16 21:35:05 UTC
Po wielu probach i na skutek jednej porzadnej rady
uwazam ze DEVOLD - welna.
Na gore, bo jako kalesony nie bardzo sie sprawdza
andrzej/gdy
z***@gmail.com
2008-12-16 23:17:17 UTC
Post by @ndrzej
Po wielu probach i na skutek jednej porzadnej rady
uwazam ze DEVOLD - welna.
Na gore, bo jako kalesony nie bardzo sie sprawdza
A co jest nie tak z kalesonami?
Zbrochaty
blackone
2008-12-17 10:34:21 UTC
Post by @ndrzej
Po wielu probach i na skutek jednej porzadnej rady
uwazam ze DEVOLD - welna.
Na gore, bo jako kalesony nie bardzo sie sprawdza
nie sprawdza sie? a dlaczego?
Ja i wszyscy znajomi uzywaja, szczerze mowiac nie widze wad;-)

pozdrawiam
Gosia
maxtlat
2008-12-19 12:57:48 UTC
Post by blackone
nie sprawdza sie? a dlaczego?
Ja i wszyscy znajomi uzywaja, szczerze mowiac nie widze wad;-)
ja widze jedna - cena:)
--
God Save the Powder

Maxtlat
@ndrzej
2008-12-19 13:36:02 UTC
No tak tania nie jest ale taka najtansza tez nic nie jest warta
a cwiczylem juz rozne rzeczy
Naprawde warto wydac ta kase na wlasnie welniana bielizne
Mam wersje active i zeby nie mnozyc ciuchów dokupilem
wersje expedition na bardzo zimne dni.
Ma jeszcze te zalete ze po 5 dniach mozna ja jeszcze
bez obrzydzenia wlozyc.
andrzej/gdy
ja widze jedna - cena:)
Kosu
2008-11-29 12:47:56 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Generalnie zainteresuj się marką Craft. Można i drożej i taniej, ale
Craft robi ciuchy z górnej półki w cenie... zahaczającej o dolną ;p

pozdrawiam,
Kosu
Miros³aw Nowak
2008-11-29 14:48:06 UTC
U¿ytkownik "Kosu" <> napisa³ w wiadomo¶ci
Generalnie zainteresuj siê mark± Craft. Mo¿na i dro¿ej i taniej, ale Craft
robi ciuchy z górnej pó³ki w cenie... zahaczaj±cej o doln± ;p
Popieram w 100% mam parê kompletów w tym te¿ 2-ga warstwa
tj. flece. Po sezonie to co teraz kosztuje 169 kupi³em za 75
(mowa o flecu).
A jak ma byæ bez kompromisów to Odlo albo Falke
mirek
silvestre
2008-11-29 15:49:30 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Z czystym sumieniem moge polecic zarówno Craft jak i Berkner.
silvestre
blackone
2008-11-30 17:38:51 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Jesli nie generujaca smrodu to tylko welna. Tyle, ze jest ona tak
przetworzona, ze welny nie przypomina ani wygladem ani w dotyku (nie
ma mowy o drapaniu). Taka bielizna jest dostepna na rozne temperatury
- do uzytku letniego do chodzenia po gorach jak i na ...ekspedycje
polarne. Firmy:
De Vold (www.devold.no),
Ulvang (http://www.ulvang.no/),
Dale (http://www.dale.no/index.php?
valg=gruppe&gruppe_nr=3006&region=uk&under[]=3001&under[]=3002)
Helly Hansen (http://www.hellyhansen.com/)
Ice Breaker (http://www.icebreaker.com/site/catalog/index.html)
i wiele innych, ktorych akurat nie pamietam

pozdrawiam
Gosia
maxtlat
2008-11-30 20:30:22 UTC
Post by blackone
[...]
Z tych wszystkich u nas dostepny chyba Devold i to dopiero od tego
sezonu - mam zamiar go przetestowac to wtedy wypowiem sie szerzej ale po
ochach i ahach blackone to musi byc niezle:)
--
God Save the Powder

Maxtlat
@ndrzej
2008-12-01 08:32:01 UTC
Z welna potwierdzam
nie smierdzi i super dziala
andrzej/gdy
blackone
2008-12-01 08:58:55 UTC
Post by maxtlat
Z tych wszystkich u nas dostepny chyba Devold i to dopiero od tego
sezonu -
Dostepne rowniez w Austrii i Niemczech.
Widzialam ze niektore sklepy w Zakopanem handluja norweskimi ubraniami
ski/snb: Helly Hansen i Kjus. Ale nie wiem czy mieli rowniez
biezlizne...
Post by maxtlat
mam zamiar go przetestowac to wtedy wypowiem sie szerzej ale po
ochach i ahach blackone to musi byc niezle:)
"Cala" Norwegia tego uzywa zamiast sztucznosci, wiec chyba jednak
dobre;-) Przede wszystkim welna nieporownywalnie lepiej odprowadza
wilgoc niz wszystkie inne syntetyczne wynalazki (polary, fleece,
rhovyl, itp) - nawet gdy sie czlowiek solidnie spoci, to nie ma tego
nieprzyjemnego uczucia, ze ma sie mokra scierke na sobie;-) Mokra
welna nadal grzeje. A co ciekawsze - gdy jest cieplo, to welna...
slabo grzeje. Uzywam welnianych podkoszulek do lazenia po gorach,
rowniez w lecie - czyli tam gdzie w dolinie upal, a u gory zimno. Jak
dla mnie genialny wynalezek natury:-)

pozdrowcia
Gosia
Post by maxtlat
God Save the Powder
Maxtlat
Jarek Spirydowicz
2008-12-01 11:18:43 UTC
In article
Post by blackone
[...]
Gosiu, a jak toto się sprawuje w praniu (dosłownie) i po?
--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.
blackone
2008-12-01 12:20:12 UTC
Post by Jarek Spirydowicz
Jak
Post by blackone
dla mnie genialny wynalezek natury:-)
Gosiu, a jak toto się sprawuje w praniu (dosłownie) i po?
Doslownie w praniu:
piore w pralce w 30-40 stopniach(zalezy jaka firma) + wirowanie i w
czyms co sie zwie Perwool - specjalny plyn do prania welny. Najstarsze
koszulki mam juz 4 lata i ... ciagle w doskonalym stanie. Nie
zmniejszaja sie, nie traca jakosci, fasonu, koloru, nie farbuja mimo
intensywnych kolorow, nie porwaly sie. Szybko schna.
Raz zrobilam wtope i wypralam to w 60 stopniach. De Vold sie nie
zmniejszyl (przynajniej nie o tyle bym zauwazyla) natomiast Ulvang
zrobil sie o numer mniejszy.

pozdrowcia
Gosia
Jarek Spirydowicz
2008-12-01 13:37:12 UTC
In article
Post by blackone
Post by Jarek Spirydowicz
Jak
Post by blackone
[...]
Czyli warto. Zwłaszcza porównując Twoje i moje sezony - mnie powinny
wystarczyć do emerytury :)
blackone
2008-12-01 13:47:20 UTC
Post by Jarek Spirydowicz
Czyli warto. Zwłaszcza porównując Twoje i moje sezony - mnie powinny
wystarczyć do emerytury :)
hehe, no ja mam sezon przez caly rok wkolo - jak nie nartowy, to
spacerowy po gorach;-)

pozdrawiam
Gosia
maxtlat
2008-11-30 20:28:40 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
w tym sezonie chce sprubowac devolda - podobno rewelacja
poza tym odlo tez jest niezly
--
God Save the Powder

Maxtlat
Jacekj
2008-12-01 09:12:02 UTC
http://www.nordre.pl/ - Merino Wool

JacekJ
blackone
2008-12-01 09:24:25 UTC
Jacek Szaniawski napisał(a):> jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
Post by Jacek Szaniawski
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
http://www.nordre.pl/- Merino Wool
JacekJ
hmmm, ciekawe... zerknelam na te strone www : firma sie prezentuje
jako norweska, ale... w Norwegii nie istnieje w rejestrze firm. W
tutejszych sklepach tez nigdy nie widzialam produktow tej firmy.
(co oczywiscie nie musi oznaczac, ze wyroby tej firmy nie sa dobre;)

pozdrawiam
Gosia
maxtlat
2008-12-01 18:02:08 UTC
Post by Jacekj
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
http://www.nordre.pl/ - Merino Wool
kupowales juz cos z ich produktow?
bo niby material ten sam co u devolda ale wykonanie tez ma znaczenie
--
God Save the Powder

Maxtlat
Jacekj
2008-12-03 07:19:11 UTC
Post by maxtlat
Post by Jacekj
Post by Jacek Szaniawski
[...]
Mam koszulkę z długim rękawem rok i używam jej no stop do wszystkiego -
do bieganie, na rower, na narty - nawet do roboty w ogrodzie. Myśle, że
przez ten rok prałem ją średnio raz wtygodniu - nie widać specjalnie
śladów zużycia- żadnych wystająceych nitek itp.
Moim zdaniem rewelacja - szczególnie w chłodne dni - na lato za
ciepła. A jeśli chodzi o zapachy to niekiedy piorę ją po prostu z
przyzwoitości - bo zapachowo nic nie czuć - nawet po kliku dniach pracy
w ogrodzie.
Teraz złożyłem zamówienie na leginsy dla żony i bokserki dla siebie ale
coś tym razem im długo schodzi - dam znać jak dojdzie przesyłka.

JacekJ
g***@poczta.onet.pl
2008-12-04 14:45:30 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Witam,
Zdecydowanie polecam
http://www.brubeck.pl/
Rewelacyjna bielizna w rozsądnej cenie.
Jacek Szaniawski
2009-01-08 09:39:58 UTC
a czy nie odnosicie wrazenia ze czlowiek sie bardziej poci w tej
bieliznie? chodzi mi o plastikowa, welna to nie wiem.
Jacek Szaniawski
2009-01-10 16:26:19 UTC
testowalem podkoszulke w normalnym, codziennym, niesportowym uzywaniu.
po 15 min od zalozenia pod kazda pacha mam jezioro potu. z bawelna nie
mam tego efektu. i co z tego ze plastik wyciaga pot ktory sam
generuje.
J.F.
2009-01-10 16:41:48 UTC
Post by Jacek Szaniawski
testowalem podkoszulke w normalnym, codziennym, niesportowym uzywaniu.
po 15 min od zalozenia pod kazda pacha mam jezioro potu. z bawelna nie
mam tego efektu.
A nie byla przy okazji cieplejsza, i stad efekt potliwosci ?
Post by Jacek Szaniawski
i co z tego ze plastik wyciaga pot ktory sam generuje.
No coz - ja sie naturalnie dosc mocno poce [przy byle wysilku, ech,
gdzie ta kondycja], to i nie dostrzegam efektu, a zalety sa jednak
ogromne.

J.
Jacek Szaniawski
prownywalem z bawelna w tych samych warunkach
Grzegorz Lipnicki
2009-01-10 20:52:47 UTC
Post by Jacek Szaniawski
a czy nie odnosicie wrazenia ze czlowiek sie bardziej poci w tej
bieliznie? chodzi mi o plastikowa, welna to nie wiem.
nie wiem, komu odpowiadasz, ale mam to samo wrażenie
(da się to, jak mniemam, jakoś wytłumaczyć);
kiedyś trochę biegałem po lesie w tym i owym;
w końcu zrezygnowałem z plastików na rzecz bawełny;
no i te plastiki "gryzą";
natomiast po fazie aktywności w porównaniu z bawełną
uczucie schnięcia w tych plastikach - bezcenne;)

g.
blackone
2009-01-11 16:16:47 UTC
Post by Grzegorz Lipnicki
Post by Jacek Szaniawski
[...]
Nie znosze plastikow - wymienilam na welne, wszytkie powyzsze
problemy zniknely:-)

pozdrowcia
Gosia
T***@somewhere.in.the.world
2009-01-12 17:01:13 UTC
In article
Post by blackone
Nie znosze plastikow - wymienilam na welne, wszytkie powyzsze
problemy zniknely:-)
A nie kluje?

TA
@ndrzej
2009-01-12 18:08:48 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
A nie kluje?
Moja nie kluje nie tylko mnie ale i mojej Pani tez nie kluje
Uzywam Devolda - naprawde warte swojej ceny
andrzej/gdy
blackone
2009-01-13 08:41:29 UTC
Post by Jarek Spirydowicz
In article
Nie znosze plastikow - wymienilam na welne,  wszytkie powyzsze
problemy zniknely:-)
A nie kluje?
nie. Mam koszulki i legginsy welniane z roznych firm (DeVold, Helly
Hansen, Kari Traa, Ullvang, Aclima, Janas), ale ZADNE nie kluja -
nawet minimalnie. W dodatku sa bardzo milutkie w dotyku - nie ma tego
paskudnego uczucia, ze sie ma jakis plastik na skorze;-)
To jest welna z owiec merynosow - one maja nieco inna welne od tej,
ktora znamy z ...goralskich swetrow;-)

pozdrowcia
Gosia