bielizna termoaktywna
Jacek Szaniawski
2008-11-29 02:23:14 UTC
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Sarajewo
2008-11-29 11:21:47 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Jesli cena nie gra roli, sprobuj znalezc cos z x-bionic. Ja ze swojej
(dostalem ;) ) najchetniej bym nie wychodzil.

T.
Andrzej Ozieblo
2008-11-29 11:51:33 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Jacku, nie ma wielkiego doswiadczenia, ale podziele sie z tym, co mam.
Uzywam dwoch: wlasnie Rhovylon i coolmax. Ten drugi kupiony w Makro. W
podkoszulach i kalesonach. Oba wydaja sie niezle, ale bardziej lubie
Rhovylon. Faktycznie generuje smrod, ale i tak codziennie trzeba toto
przepierac, a przynajmniej dobrze przeplukac. Wydaje sie przyjemniejszy
dla ciala. Jednak obie spelniaja swoje zadania.

Andrzej
Jacek Szaniawski
2008-11-29 12:41:11 UTC
uzupelniajac pytanie - sa jakies srebrne nitki, czy sa inne systemy
antyodorowe i ktore skuteczne. interesuje mnie takze zeby bielizna
nie tracila wlasnosci po wielu praniach
Kosu
2008-11-29 12:47:50 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Generalnie zainteresuj się marką Craft. Można i drożej i taniej, ale
Craft robi ciuchy z górnej półki w cenie... zahaczającej o dolną ;p

pozdrawiam,
Kosu
Jacek Szaniawski
2008-11-29 12:51:21 UTC
Post by Andrzej Ozieblo
Post by Jacek Szaniawski
[...]
mam byc w makro w poniedzialek, wiec interesuje mnie ten coolmax.
smierdzi? jest troche elastyczny? szwy elastyczne? jak po wielu
praniach, czy np sie nie pruje? siega Ci do pasa czy oszczedzaja na
materiale? jakies inne wrazenia z uzywania?
Andrzej Ozieblo
2008-11-29 13:08:14 UTC
Post by Jacek Szaniawski
[...]
Nie smierdzi, tzn. tyle ile powinien. :) W kazdym razie nie ma
porownania z Rhovylonem. Nic sie nie pruje po wielu praniach, nie
oszczedzaja na materiale. :) W dotyku jest mniej przyjemny od Rhovylonu,
ale to bardzo subiektywne odczucie, a ja jestem wyjatkowo "wrazliwy". W
sumie OK. Cala rodzine w to obkupilem i nikt nie narzeka.

Andrzej
Miros³aw Nowak
2008-11-29 14:49:48 UTC
U¿ytkownik "Kosu" <> napisa³ w wiadomo¶ci
Generalnie zainteresuj siê mark± Craft. Mo¿na i dro¿ej i taniej, ale Craft
robi ciuchy z górnej pó³ki w cenie... zahaczaj±cej o doln± ;p
Popieram w 100% mam parê kompletów w tym te¿ 2-ga warstwa
tj. flece. Po sezonie to co teraz kosztuje 169 kupi³em za 75
(mowa o flecu).
A jak ma byæ bez kompromisów to Odlo albo Falke
mirek
silvestre
2008-11-29 15:49:07 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Z czystym sumieniem moge polecic zarówno Craft jak i Berkner.
silvestre
blackone
2008-11-30 17:38:52 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
Jesli nie generujaca smrodu to tylko welna. Tyle, ze jest ona tak
przetworzona, ze welny nie przypomina ani wygladem ani w dotyku (nie
ma mowy o drapaniu). Taka bielizna jest dostepna na rozne temperatury
- do uzytku letniego do chodzenia po gorach jak i na ...ekspedycje
polarne. Firmy:
De Vold (www.devold.no),
Ulvang (http://www.ulvang.no/),
Dale (http://www.dale.no/index.php?
valg=gruppe&gruppe_nr=3006&region=uk&under[]=3001&under[]=3002)
Helly Hansen (http://www.hellyhansen.com/)
Ice Breaker (http://www.icebreaker.com/site/catalog/index.html)
i wiele innych, ktorych akurat nie pamietam

pozdrawiam
Gosia
maxtlat
2008-11-30 20:24:17 UTC
Post by Jacek Szaniawski
jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
w tym sezonie chce sprubowac devolda - podobno rewelacja
poza tym odlo tez jest niezly
--
God Save the Powder

Maxtlat
maxtlat
2008-11-30 20:25:59 UTC
Post by blackone
[...]
Z tych wszystkich u nas dostepny chyba Devold i to dopiero od tego
sezonu - mam zamiar go przetestowac to wtedy wypowiem sie szerzej ale po
ochach i ahach blackone to musi byc niezle:)
--
God Save the Powder

Maxtlat
@ndrzej
2008-12-01 08:40:18 UTC
Z welna potwierdzam
nie smierdzi i super dziala
andrzej/gdy
blackone
2008-12-01 08:58:55 UTC
Post by maxtlat
Z tych wszystkich u nas dostepny chyba Devold i to dopiero od tego
sezonu -
Dostepne rowniez w Austrii i Niemczech.
Widzialam ze niektore sklepy w Zakopanem handluja norweskimi ubraniami
ski/snb: Helly Hansen i Kjus. Ale nie wiem czy mieli rowniez
biezlizne...
Post by maxtlat
mam zamiar go przetestowac to wtedy wypowiem sie szerzej ale po
ochach i ahach blackone to musi byc niezle:)
"Cala" Norwegia tego uzywa zamiast sztucznosci, wiec chyba jednak
dobre;-) Przede wszystkim welna nieporownywalnie lepiej odprowadza
wilgoc niz wszystkie inne syntetyczne wynalazki (polary, fleece,
rhovyl, itp) - nawet gdy sie czlowiek solidnie spoci, to nie ma tego
nieprzyjemnego uczucia, ze ma sie mokra scierke na sobie;-) Mokra
welna nadal grzeje. A co ciekawsze - gdy jest cieplo, to welna...
slabo grzeje. Uzywam welnianych podkoszulek do lazenia po gorach,
rowniez w lecie - czyli tam gdzie w dolinie upal, a u gory zimno. Jak
dla mnie genialny wynalezek natury:-)

pozdrowcia
Gosia
Post by maxtlat
God Save the Powder
Maxtlat
Jacekj
2008-12-01 09:13:51 UTC
http://www.nordre.pl/ - Merino Wool

JacekJ
blackone
2008-12-01 09:24:25 UTC
Jacek Szaniawski napisał(a):> jaka polecacie? chodzi mi glownie o podkoszulki. koniecznie taka nie
Post by Jacek Szaniawski
generujaca smrodu, jak np. rhovyl.
http://www.nordre.pl/- Merino Wool
JacekJ
hmmm, ciekawe... zerknelam na te strone www : firma sie prezentuje
jako norweska, ale... w Norwegii nie istnieje w rejestrze firm. W
tutejszych sklepach tez nigdy nie widzialam produktow tej firmy.
(co oczywiscie nie musi oznaczac, ze wyroby tej firmy nie sa dobre;)

pozdrawiam
Gosia
Jarek Spirydowicz
2008-12-01 11:18:43 UTC
In article
Post by blackone
[...]
Gosiu, a jak toto się sprawuje w praniu (dosłownie) i po?
--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.
blackone
2008-12-01 12:20:13 UTC
Post by Jarek Spirydowicz
Jak
Post by blackone
dla mnie genialny wynalezek natury:-)
Gosiu, a jak toto się sprawuje w praniu (dosłownie) i po?
Doslownie w praniu:
piore w pralce w 30-40 stopniach(zalezy jaka firma) + wirowanie i w
czyms co sie zwie Perwool - specjalny plyn do prania welny. Najstarsze
koszulki mam juz 4 lata i ... ciagle w doskonalym stanie. Nie
zmniejszaja sie, nie traca jakosci, fasonu, koloru, nie farbuja mimo
intensywnych kolorow, nie porwaly sie. Szybko schna.
Raz zrobilam wtope i wypralam to w 60 stopniach. De Vold sie nie
zmniejszyl (przynajniej nie o tyle bym zauwazyla) natomiast Ulvang
zrobil sie o numer mniejszy.

pozdrowcia
Gosia
Jarek Spirydowicz
2008-12-01 13:37:11 UTC
In article
Post by blackone
Post by Jarek Spirydowicz
Jak
Post by blackone
[...]
Czyli warto. Zwłaszcza porównując Twoje i moje sezony - mnie powinny
wystarczyć do emerytury :)
blackone
2008-12-01 13:47:20 UTC
Post by Jarek Spirydowicz
Czyli warto. Zwłaszcza porównując Twoje i moje sezony - mnie powinny
wystarczyć do emerytury :)
hehe, no ja mam sezon przez caly rok wkolo - jak nie nartowy, to
spacerowy po gorach;-)

pozdrawiam
Gosia

Następna strona >